English   Francais
 naslovna
 Uvodnik
 Mediji i politika
 Medijska politika i zakoni
 Mediji, kultura i društvo
 Medijsko tržište
 Novi mediji
 Novinarstvo danas
 Recenzije
 Specijalni izvještaji
 Mediji i tranzicija
 Mediji i izbori
 Online medijska lepeza ljudskih (ne)prava u BiH
 pretraživanje
 info
 kontakt
 linkovi
 mailing lista
 sponzori
 naslovna ukupno 507 članaka 
 
Mediji, kultura i drustvo -> Bosna i Hercegovina
Komparativna analiza ambijenta vezanog za medijsku pismenost i obrazovanja novinara u BiH
11.11.2016: Radenko Udovicic
Svake godine u BiH se upiše ukupno 465 budućih novinara odnosno onih koji trebaju da postanu profesionalni komunikatori. Godišnje diplomira, kako na kojem fakultetu, od 30 do 70 posto apsolvenata što je ukupna brojka oko 200 studenata. Po procjenama Media plan instituta, još toliko studenata sa drugih fakulteta se odluči da se isproba u novinarskim i PR vodama, tako da je na tržištu formalno svake godine 400 onih koji traže, ili koji bi mogli obavljati posao profesionalnih komunikatora. Ovaj izraz koristimo jer su programi fakulteta, čak i ako nose naziv samo žurnalistika, ustvari komunikološki smjerovi gdje se izačavaju razni fenomeni javnosti i javnog mnijenja, sociološki i marketinški apekti, istraživački postupci kao i novinarske vještine, što je po mnogima najslabiji segment visokoškolske edukacije novinara.

Medijska politika i zakoni -> Bosna i Hercegovina
Umjesto bloga
07.03.2016: Radenko Udovicic
Zahtjev hrvatskih stranaka za hrvatskim kanalom javnog servisa je suštinski samo jedna varijanta ostvarivanja trećeg entiteta. No, za razliku od ovog zahtjeva koji je politički, odnosno parlamentarno, potpuno neostvariv, u slučaju javnog servisa postoje realne osnove bilo ostvarenja svoje želje, ili uništenja, barem ovakvog sistema kakav je sada. Rekonstrukcija po hrvatskim željama se ne može napraviti bez saglasnosti Bošnjaka i Srba u Domu naroda. Ali se isto tako ne može nastaviti fnansiranje bez saglasnosti Hrvata.
Medijska politika i zakoni -> Bosna i Hercegovina
Produžen život javnih servisa za šest mjeseci
05.02.2016: Media Plan Institut
Vijeće ministara BiH je donijelo odluku da sadašnji način naplate RTV takse putem telekomoperatera se produži do 30. juna. Na taj način je prihvaćena izmjena Zakona o Javnom radio-televizijskom sistemu BiH nakon brojnih apela javnog RTV servisa. Ova odluka sa zakonskom snagom bi trebala da omogući prelazni period od pet mjeseci za iznalaženje stabilnog načina finansiranja javnih servisa. Međutim, jasno je da će otpočeti intenzivni pregovori, ne samo oko problematike ubiranja RTV takse, već cjelokupne konstrukcije javnog RTV sistema.
Specijalni izvjestaji -> Bosna i Hercegovina
Radni uslovi novinara u Bosni i Hercegovini
17.03.2015: Radenko Udovicic
Organizacija Medijske inicijative iz Sarajeva provela je istraživanje o radnim uslovima novinara u periodu juli – avgust 2014. godine, u okviru regionalnog projekta „Partnerstvo za projekt razvoja medija Jugoistočne Evrope, implementiranog u saradnji sa Fondacijom „Mediacentar“. Ova tematika je duboko isprepletena sa nizom aktulenih medijskih, ekonomskih i političkih problema u BiH, tako da je izvještaj koji slijedi svjedočanstvo jednog socijalno turbulentnog vremena gdje se mediji i novinari bore za opstanak – i u etičkom (profesionalnom) i u ekonomskom smislu. Pokazaće se, što nije karakteristika samo tranzicijskih zemalja, da su ova dva elementa u značajnoj zavisnosti.
Mediji i izbori -> Bosna i Hercegovina
Završni izvještaj
24.02.2015: Lejla Turčilo, Radenko Udovičić, Rast'o Kužel
Glavni cilj projekta je bio da se javnosti predoče informacije o ponašanju medija tokom predizbornog i postizbornog perioda, i da se započne rasprava o objektivnosti i kvalitetu medijskog izvještavanja, te da se radi na promociji pridržavanja međunarodnih standarda i najboljih praksi u vezi sa slobodom izražavanja i nezavisnošću medija.
Mediji i izbori -> Bosna i Hercegovina
Monitoring i analiza medija
09.02.2015: Media Plan Monitoring Center
Rezultati monitoringa medija za period 1-31. decembar 2014. pokazuju da se mediji generalno nastavljaju fokusirati na formiranje vlasti na različitim nivoima. Za razliku od predizbornog perioda kada je izvještavanje patilo od restriktivne interpretacije zakonskih odredbi od strane emitera, što je rezultiralo ograničenim praćenjem političkih partija u centralnim vijestima, izvještavanje u decembru karakteriše mnogo intenzivnije praćenje političkih partija. Rezultati monitoringa takođe ukazuju da su mediji i dalje podijeljeni po političkim, etničkim i teritorijalnim, čime pokazuju manje ili više otvorene simpatije prema određenim političkim partijama.
Mediji i politika -> Bosna i Hercegovina
Formiranje nove BiH vlasti
04.02.2015: Florian Bieber
Florian Bieber, profesor iz Graca, inače ekspert za političke odnose i dobar poznavalac situacije na Balkanu, komentariše za Dijalog BiH 2.0 aktuelni politički trenutak u Bosni i Hercegovini.
Mediji i izbori -> Bosna i Hercegovina
Istraživanje bh. medija
24.12.2014: Media Plan Monitoring Center
Rezultati monitoringa medija u periodu 1-30. novembar su pokazali da su se mediji generalno fokusirali na formiranje vlasti na svim nivoima, obezbjeđujući detaljno izvještavanje o pregovorima između političkih stranaka. Mediji su i dalje podijeljeni na političkoj, nacionalnoj i teritorijalnoj osnovi, te stoga pokazuju manje ili više otvorenu naklonost prema određenim političkim strankama.
Mediji i izbori -> Bosna i Hercegovina
Analiza izvještavanja medija
19.11.2014: Media Plan Monitoring Center
Prikupljeni rezultati su do sada bili sastavljeni u tri monitoring izvještaja o ponašanju medija u vrijeme predizborne kampanje. U sljedećoj fazi projekta, pažnja se usmjerava na medijsku pokrivenost postizbornih kretanja, uključujući i proces formiranja nove vlasti na državnom i entitetskim nivoima.
Mediji i izbori -> Bosna i Hercegovina
Predizborna kampanja
03.11.2014: Media Plan Institut
Media plan institut je realizovao projekat “Mediji i politički subjekti – više saradnje za uspješan izborni proces”, koji je kroz pet seminara u različitim dijelovima zemlje (Banja Luka, Bijeljina, Sarajevo, Tuzla i Mostar) ostvario razmjenu iskustava medija i političkih stranaka o dosadašnjoj predizbornoj saradnji. Rezultat toga je dokument PREPORUKE ZA BOLJU KOMUNIKACIJU IZMEĐU MEDIJA I POLITIČKIH STRANAKA koji se nalazi u PDF file-u.
 
Stranica od 51
 
 
06.11.2012
 Bosna i Hercegovina
29.05.2012
 Jugoistocna Evropa
31.03.2005
 Jugoistocna Evropa
30.03.2005
 Rumunija
17.03.2015
 Bosna i Hercegovina
19.08.2013
 Jugoistocna Evropa