English    Francais
 naslovna
 O Medijskim inicijativama
 Uvodnik
 Mediji i politika
 Medijska politika i zakoni
 Mediji, kultura i društvo
 Medijsko tržište
 Novi mediji
 Novinarstvo danas
 Recenzije
 Specijalni izvještaji
 Mediji i tranzicija
 Mediji i izbori
 Online medijska lepeza ljudskih (ne)prava u BiH
 pretraživanje
 info
 kontakt
 linkovi
 mailing lista
 sponzori
 
Mediji, kultura i drustvo -> Crna Gora
Rodna reprezentacija u štampanim medijima Crne Gore
KONTROLA TIJELA
01.11.2012: Isidora Damjanović


Tekst, pored prikaza izvještavanja crnogorskih medija u svijetlu rodne prezentacije, nudi niz zapažanja i socioloških prikaza muških i ženskih karakteristika. Analizirajući štampane i elektronske medije u tranzicionoj kulturi Crne Gore, autorica uočava da se ženina vidljivost kreće u decidno određenoj stereotipnoj matrici: od majke, koja zapravo simboliše naciju, do spektakularne zavodnice, koja dekoriše i prodaje medijski prostor, što sve zajedno govori o repatrijarhalizaciji i restereotipizaciji društvenog dijaloga kojem je cilj osnaživanje tradicionalnih ženskih uloga kroz reproduktivnost i fizički izgled.





Rad je dostupan samo u pdf verziji.


 
14.09.2007
 Crna Gora
27.06.2005
 Crna Gora
04.05.2005
 Crna Gora
16.03.2005
 Crna Gora