|
Mediji i izbori -> Bosna i Hercegovina
Zavrni izvjetaj
24.02.2015: Lejla Turčilo, Radenko Udovičić, Rast'o Kuel
Glavni cilj projekta je bio da se javnosti predoče informacije o ponaanju medija tokom predizbornog i postizbornog perioda, i da se započne rasprava o objektivnosti i kvalitetu medijskog izvjetavanja, te da se radi na promociji pridravanja međunarodnih standarda i najboljih praksi u vezi sa slobodom izraavanja i nezavisnoću medija.
Mediji i izbori -> Bosna i Hercegovina
Monitoring i analiza medija
09.02.2015: Media Plan Monitoring Center
Rezultati monitoringa medija za period 1-31. decembar 2014. pokazuju da se mediji generalno nastavljaju fokusirati na formiranje vlasti na različitim nivoima. Za razliku od predizbornog perioda kada je izvjetavanje patilo od restriktivne interpretacije zakonskih odredbi od strane emitera, to je rezultiralo ograničenim praćenjem političkih partija u centralnim vijestima, izvjetavanje u decembru karakterie mnogo intenzivnije praćenje političkih partija. Rezultati monitoringa takođe ukazuju da su mediji i dalje podijeljeni po političkim, etničkim i teritorijalnim, čime pokazuju manje ili vie otvorene simpatije prema određenim političkim partijama.
Mediji i izbori -> Bosna i Hercegovina
Istraivanje bh. medija
24.12.2014: Media Plan Monitoring Center
Rezultati monitoringa medija u periodu 1-30. novembar su pokazali da su se mediji generalno fokusirali na formiranje vlasti na svim nivoima, obezbjeđujući detaljno izvjetavanje o pregovorima između političkih stranaka. Mediji su i dalje podijeljeni na političkoj, nacionalnoj i teritorijalnoj osnovi, te stoga pokazuju manje ili vie otvorenu naklonost prema određenim političkim strankama.
Mediji i izbori -> Bosna i Hercegovina
Analiza izvjetavanja medija
19.11.2014: Media Plan Monitoring Center
Prikupljeni rezultati su do sada bili sastavljeni u tri monitoring izvjetaja o ponaanju medija u vrijeme predizborne kampanje. U sljedećoj fazi projekta, panja se usmjerava na medijsku pokrivenost postizbornih kretanja, uključujući i proces formiranja nove vlasti na dravnom i entitetskim nivoima.
Mediji i izbori -> Bosna i Hercegovina
Predizborna kampanja
03.11.2014: Media Plan Institut
Media plan institut je realizovao projekat Mediji i politički subjekti vie saradnje za uspjean izborni proces, koji je kroz pet seminara u različitim dijelovima zemlje (Banja Luka, Bijeljina, Sarajevo, Tuzla i Mostar) ostvario razmjenu iskustava medija i političkih stranaka o dosadanjoj predizbornoj saradnji. Rezultat toga je dokument PREPORUKE ZA BOLJU KOMUNIKACIJU IZMEĐU MEDIJA I POLITIČKIH STRANAKA koji se nalazi u PDF file-u.
Mediji i izbori -> Bosna i Hercegovina
Monitoring medija u predizbornom periodu
10.10.2014: Media Plan Monitoring Center
Podaci prikupljeni u toku monitoringa otkrivaju da je većina posmatranih medija pokuala da obezbijedi izvjetavanje na osnovu kojeg bi bilo moguće napraviti bolji izbor na glasačkom mjestu. Ovo je prvenstveno zahvaljujući tv debatama i specijalnim izbornim programima, kao i izvjetavanju u tampanim i onlajn medijima. Međutim, postoji nekoliko ozbiljnih problema koji su jo uvijek prisutni. Oni se odnose na činjenicu da uredničku politiku medija jo uvijek određuju interesi vlasnika, a ne interesi čitalaca i gledalaca. Pored ovoga, pojavljivanje izbornih kandidata u vijestima i pojedinim člancima ponekad nije bilo zasnovano na temelju interesa javnosti, već na nekim drugim faktorima.
Mediji i izbori -> Bosna i Hercegovina
Monitoring medija u predizbornom periodu
03.10.2014: Media Plan Monitoring Center
Podaci iz drugog posmatranog perioda su potvrdili da postoje velike razlike u načinu predstavljanja političkih subjekata i izvjetavanju medija o njima. Neki od posmatranih medija su u manjoj ili većoj mjeri otvoreno pokazivali svoje simpatije prema određenim političkim strankama. Kvalitativna analiza je potvrdila da dio medija i dalje odbija prikazati suprotne stavove o nekim određenim pitanjima.
Mediji i izbori -> Bosna i Hercegovina
Prvi preliminarni izvjetaj o medijskom pokrivanju političkih subjekata u periodu izborne kampanje
21.09.2014: Media Plan Monitoring Center
Cilj monitoringa je da predstavi profesionalnu, sveobuhvatnu i objektivnu procjenu političke različitosti, tačnosti i ravnomjernosti u prenoenju informativnog sadraja i pokrivanju trenutnih zbivanja u zemlji prateći rad devet TV servisa, tri radiostanice, est novina i četiri internet medija.
Mediji i izbori -> Bosna i Hercegovina
Medijii i izbori
29.08.2014: Media Plan Institut
Media plan institut u saradnji sa slovačkom organizacijom Memo 98 i američkim NDI počeo je izvođenje projekta MEDIA MONITORING IZBORA 2014, koji se sastoji od praćenja i analize medija u predizbornoj kampanji 2014.
Mediji i izbori -> Bosna i Hercegovina
Izbori 2010. u BiH
13.01.2011: Davor Marko, Lejla Turčilo, Tatjana Ljubić, Radenko Udovičić
tampa u Bosni i Hercegovini jo od ratnih vremena gaji kritički stil pisanja prema različitim drutvenim pojavama, istaknutim pojedincima, vlastima, opoziciji. Međutim, takvo izvjetavanje za vrijeme predizbornih kampanja je često na rubu objektivnosti pa čak i u misiji promjene političkih odnosa u zemlji. Ni ovi izbori nisu bili izuzetak. Jasno su se mogli vidjeti afiniteti prema određenim političkim strankama i kandidatima. Vidljiva je bila i etnička i politička medijska podijeljenost zemlje. Takođe, iako pripadaju istom Javnom RTV sistemu BiH, dnevnici triju javnih servisa tokom monitorisanog perioda su sa značajno drugačijih pozicija pratili predizbornu kampanju. U sutini, riječ je o nastavku divergentne uređivačke politike ovih medija koja je, pogotovo kada su u pitanju entitetske televizije, u značajnoj mjeri i etnički i politički suprotstavljena.
|
|