English    Francais
 naslovna
 O Medijskim inicijativama
 Uvodnik
 Mediji i politika
 Medijska politika i zakoni
 Mediji, kultura i dru�tvo
 Medijsko tr�i�te
 Novi mediji
 Novinarstvo danas
 Recenzije
 Specijalni izvje�taji
 Mediji i tranzicija
 Mediji i izbori
 Online medijska lepeza ljudskih (ne)prava u BiH
 pretra�ivanje
 info
 kontakt
 linkovi
 mailing lista
 sponzori
 Medijsko trziste ukupno 18 lanaka 
 
Medijsko trziste -> Makedonija
Ekonomski uticaj na nezavisnost medija u Makedoniji
28.04.2005: Snežana Trpevska
Sadašnji broj elektronskih medija je preveliki za malo tržište i predstavlja još jedan nepovoljan faktor u radu svakog komercijalnog medija. U decembru 2004. godine, postojala su ukupno 132 komercijalna emitera, od čega sedam nacionalnih (4 TV i 3 radio stanice) i 125 lokalnih (73 radio i 52 TV stanice). Pored komercijalnih stanica, postoji i javni radiodifuzni servis, Makedonska radio-televizija (sa 3 TV i 3 radio mreže) i 29 javnih lokalnih radio stanica (od kojih 12 takođe ima i TV stanice). Pored domaćih zemaljskih emitera, publika ima pristup i mnogim stranim programima koje nudi 65 kablovskih operatera.
Medijsko trziste -> Hrvatska
Ekonomski pritisci na medije
13.04.2005: Stjepan Malovic
Suvremeno shvaćanje medijske industrije temelji se na prihodu od oglasa. Prošla su vremena kada je većina prihoda novina u Hrvatskoj bila od prodaje novina na kiosku, a manji dio je otpadao na prihod od oglašavanja. Danas je situacija posve obrnuta. Mediji žive od oglasa, a oglašivačka industrija obrće velike novce. U protekloj, 2004. godini, oglašivači su potrošili više od 3 milijarde kuna, što je otprilike 400 milijuna eura.
Medijsko trziste -> Bugarska
28.07.2004: Alexander Boytchev
Vecina izdavaca uvijek objasnjava kretanje tiraza osiromasenjem bugarskog kupca. To je pogodno objasnjenje, cesto propraceno rasudivanjem da stvarni tirazi mogu i opasti, ali da takozvani drustveni tiraz (tj. broj ljudi koji procita jedan primjerak novina) raste. Cijena novina (izmedu 20 stotinki i 2 lewa, odnosno 10 euro centa i jednog eura) je jos jedan razlog da ih Bugari ne kupuju u ovim teskim vremenima - u ovoj zemlji mozete kupiti hljeb, mlijeko ili cak dvije kafe za cijenu jedne novine.
Medijsko trziste -> Slovenija
11.05.2004: Gojko Bervar
Problem sa novim pretumbacijama na slovenackom medijskom trzistu je naime u tome sto su u tu granu usli ljudi sa malim ili nikakvim poznavanjem osobenosti medija. Njima je svejedno, kako novine izgledaju, kakva je njihova istorija ? jedino sto vide je profit, koje bi one trebale doneti.
Medijsko trziste -> Makedonija
10.05.2002: German Filkov
Sazrelo za reforme - tako se najkrace moze opisati stanje u makedonskoj radiodifuziji, sferi koja ni deset godina od nastanka prvog privatnog elektronskog medija nije uspela da postane profitabilan biznis. Jednostavno, radiofuzni kolac je premalen za ukupno 4 nacionalne privatne radio i TV stanice, javnog nacionalnog RTV difuzera, sa po tri radio i televizijska kanala, 107 privatnih lokalnih RTV stanica i 29 javnih lokalnih RTV stanica. Uz to, objavljen je i konkurs za jos 37 novih radiodifuznih koncesionara.
Medijsko trziste -> Bosna i Hercegovina
03.05.2002: Radenko Udovicic
Najstariji bosanskohercegovacki dnevni list Oslobodenje usao je u proces dokapitalizacije koji ce se izvrsiti prodajom 51-postotnog vlasnistva nad novinom za 4,7 miliona konvertiblinih maraka (oko 2,4 miliona Eura). Kako nam je rekao sada vec bivsi direktor ovog lista Janez Cadez, rijec je o ponudi dionica internog tipa, tako da se nece moci desiti da neko od direktnih konkurenata kupi list i time stvori monopol na trzistu.
Medijsko trziste -> Slovenija
11.04.2002: Bachtiar Djalil
Bachtiar Djalil iz slovenackog Ureda za zastitu trzisne utakmice pise o radio-televizijskom trzistu i uslovima pod kojim se u ovom sektoru pojavljuju koncentracije kapitala.
Medijsko trziste -> SR Jugoslavija (Crna Gora)
01.04.2002: Velizar Sredanovic
Rezultati istrazivanja pokazali su da je u Crnoj Gori najgledaniji Prvi program TV CG (59,1%), da je na drugom mjestu Treci TV CG sa 52,4%, te da slijede Elmag TV (32,3%), NTV Montena (25,4%), Blue Moon (22,4%) i Parlamentarni kanal TV CG (22,1%).
Medijsko trziste -> Slovenija
12.03.2002: Andrej Plahutnik
Konkurencija odnosno trzisna utakmica u sferi medija jednako je izlozena mahinacijama i opstrukcijama kao i trzisne utakmice u svim ostalim oblastima. Na osnovu svog iskustva u nadzoru trzisne utakmice uopste, Andrej Plahutnik izlaze osnove trzisne utakmice medu medijima i njene zastite. Clanak se zasniva na tekstu prezentovanom na medunarodnom seminaru 'Zakonodavstvo u oblasti radija i televizije: javni servis i komercijalni mediji', koji je odrzan na Bledu u Sloveniji od 11. do 12. maja 2001. godine. Seminar su organizovali Nacionalna komisija UNESCO-a u Sloveniji, Vijece radio-televizije Republike Slovenije, Institut za medijsko pravo iz Ljubljane i Media plan institut iz Sarajeva.
Medijsko trziste -> Bosna i Hercegovina
25.01.2002: Nenad Brkic & Jelisavka - Eta Madunic
Razvoj medijske scene u Bosni i Hercegovini postavio je pitanje djelotvornog upravljanja medijskim organizacijama i potrebe za edukacijom iz medijskog menadzmenta. Media plan institut proveo je u junu i julu 2001. godine istrazivanje sa ciljem da se utvrde stavovi menadzera u medijskim organizacijama u BiH o edukaciji iz medijskog menadzmenta. Dobijeni rezultati pokazuju da vecina menadzera medija u BiH vjeruju da uspjeh njihovih organizacija u velikoj mjeri ovisi o sposobnostima menadzerskih timova, kao i da postoji potreba i prostor za unapredenje menadzerskih znanja i vjestina ljudi u medijima.
 
Stranica od 2
 
 
06.11.2012
 Bosna i Hercegovina
29.05.2012
 Jugoistocna Evropa
31.03.2005
 Jugoistocna Evropa
30.03.2005
 Rumunija
17.03.2015
 Bosna i Hercegovina
19.08.2013
 Jugoistocna Evropa