English    Francais
 naslovna
 O Medijskim inicijativama
 Uvodnik
 Mediji i politika
 Medijska politika i zakoni
 Mediji, kultura i društvo
 Medijsko tržište
 Novi mediji
 Novinarstvo danas
 Recenzije
 Specijalni izvještaji
 Mediji i tranzicija
 Mediji i izbori
 Online medijska lepeza ljudskih (ne)prava u BiH
 pretraživanje
 info
 kontakt
 linkovi
 mailing lista
 sponzori
 
Bosna i Hercegovina
IZAÅ LA KNJIGA KAKO PISATI ZA MEDIJE: DOGAƐAJ ā€“ VIJEST ā€“ IZVJEÅ TAJ
24.03.2005: SAFAX
U izdanju Media plan Instituta nedavno je objavljena knjiga Kako pisati za medije: dogaĆ°aj ā€“ vijest ā€“ izvjeÅ”taj. Knjiga je namijenjena studentima novinarstva, ali može poslužiti i kao dobar podsjetnik novinarima koji veƦ rade u Å”tampanim medijima, na radiju, televiziji, i onima koji piÅ”u za web.

Autori knjige su prof. dr Najil KurtiƦ, Å”ef odsjeka za žurnalistiku na Filozofskom fakultetu u Tuzli, prof. dr Stjepan MaloviƦ predavaĆØ na odsjeku žurnalistika Fakulteta politiĆØkih znanosti u Zagrebu, prof. dr Muhamed NuhiƦ, jedan od pokretaĆØa studija žurnalistike na Fakultetu politiĆØkih nauka u Sarajevu, doc. dr Rade Veljanovski predavaĆØ na odsjeku za žurnalistiku Fakulteta politiĆØkih nauka u Beogradu, Lila RadonjiƦ, glavni i odgovorni urednik Produkcijske grupe Mreža i mentor na odsjeku za žurnalistiku Fakulteta politiĆØkih nauka u Beogradu, i mr. Melisa DedoviƦ predavaĆØ za web Visoke Å”kole novinarstva Media plana.

Knjiga je podijeljena u tri poglavlja: Kako pisati za medije, SpecifiĆØnosti audio-vizuelnog izraza, te novinarstvo na webu. 'Svaki deo ima svoju specifiĆØnost, a svi zajedno ĆØine jednu kompaktnu celinu kojoj se ne može niÅ”ta dodati. Tu Ʀe i mladi i iskusni novinari pronaƦi veoma korisne upute kako znalaĆØki istraživati, prikupljati i selekcionirati informacije, ureĆ°ivati novine i emisije, komentarisati dogaĆ°aje i pojave i proizvoditi razliĆØite novinarske sadržaje na veoma sofisticirani naĆØin. Dobar profesionalac stalno uĆØi, na to ga tera i nova tehnologija, ali i život koji ide nesluƦenim brzinamaā€™ piÅ”e recenzent knjige prof. dr Vesna Å opar, Å”ef Centra za komunikacije, medije i kulturu Instituta za socioloÅ”ka, politiĆØka i pravna istraživanja Univerziteta Ɔiril i Metodije u Skoplju

''RijeĆØ je o izuzetno korisnom udžbeniku/zborniku, kojeg krasi mnoÅ”tvo praktiĆØnih primjera, didaktiĆØkih napomena i interaktivnih ā€žprozivkiā€œ participanata/studenata za praktiĆØan rad...'', piÅ”e recenzent knjige, prof. dr Besim SpahiƦ, Å”ef odsjeka za novinarstvo Fakulteta politiĆØkih nauka u Sarajevu.

Urednik knjige je Zoran UdoviĆØiƦ, predsjednik Media plan Instituta i osnivaĆØ Visoke Å”kole novinarstva Media plan.

Izdavanje knjige pomogle su vlada SR NjemaĆØke i R Francuske kroz aktivnosti Pakta stabilnosti za JugoistoĆØnu Evropu.
 
06.11.2012
 Bosna i Hercegovina
15.03.2005
 Bosna i Hercegovina
28.02.2005
 Bosna i Hercegovina
15.02.2005
 Bosna i Hercegovina